شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

با قرارگرفتن در جمع 10 شرکت پیشرو ایران؛

همراه اول به عنوان برترین شرکت حوزه ارتباطات و مخابرات شناخته شد

همراه اول

یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶:۰۰


بر اساس آخرین رده بندی برترین شرکت های اقتصادی کشور که هر ساله توسط سازمان معتبر مدیریت صنعتی کشور انجام می شود، همراه اول به عنوان برترین شرکت حوزه ارتباطات و مخابرات و برترین شرکت از نظر سودهی شناخته شد.<BR>

وایمکس نیوز - طی مراسمی که روز گذشته در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، تندیس و لوح ویژه همایش صد شرکت برتر کشور توسط وزیر ارتباطات و فناورری اطلاعات به نماینده همراه اول اهدا شد.
در این همایش که وزیران "ارتباطات و فناوری اطلاعات" و "صنایع و معادن"، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس کمیسیون صنایع مجلس، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی حضور داشتند، همراه اول با قرار گرفتن در جمع 10 شرکت پیشرو اقتصادی کشور، به عنوان برترین شرکت حوزه ارتباطات و مخابرات معرفی شد.
طبق این گزارش معیارهای اصلی در انتخاب 10 شرکت پیشرو، وجود اطلاعات شرکت در طرح IMI-100 برای حداقل سه سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان ده نبودن شرکت بوده که پس از انجام این مراحل، فهرست حاصل توسط کمیته ای از خبرگان صنعت و محیط کسب و کار، بررسی و 10 شرکت پیشرو برگزیده شده است.
همچنین در این رده بندی که هر سال توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود، همراه اول در بخش سودآوری در صدر شرکت های سودآور قرار گرفت.
بر اساس این گزارش همراه اول از نظر میزان درآمد نیز در رتبه نهم قرار دارد که 6 شرکت از 8 شرکت بالا سری، هولدینگ هستند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو